Historie

V této kapitole si řekneme něco o vzniku World of Warcraft a zmíním se tu i o celé serii Warcraft

Vznik Warcraftu

Vše začalo hrou jménem Warcraft: Orcs and Humans Primitivní grafika a žádne převratné efekty tehdy si jistě Blizzard (výrobce hry) ani ve snu nepředstavoval co mu o několik let později tento počin vynese, ale zpět k tématu. Takže první díl kromě vynikající hratelnosti neobsahoval téměř nic z toho co můžeme potkat ve World of Warcraft (WoW) opravtu zarytí fanoušci této serie jistě najdou souvislosti ve jménech a historických milnících a protože na toto téma Blizzrad vydal několik knih nemá cenu se tím zabývat na těchto stránkách.
Po Warcraft I následoval Warcraft II tam to již bylo s efekty lepší ovšem stále 2D grafika srážela hru o několik úrovní níže. Až s příchodem Warcraft III: Regin of Chaos nastal pravý boom této serie hra dostala slušivý 3D kabátek a konečně dynamickou formu spolu s novými národy, editorem a multiplayerem se hřála a stále hřeje na výsluní herního světa. Datadisk The Frozen Throne ještě dodal šťávu této serii a tím serie Warcraft jak ji známe skončila...
DLouhou dobu se nic nedělo pouze kusé a neoficiální informace hovořili o připravované pecce jménem World of Warcraft. A když konečně vyšla strhla se hotová bouře. Nyní velmi oblíbený a podle mě jediný žánr, který má dnes šanci v herním průmyslu prorazit dostal na několik let pevné rozměry definové právě WoWem. Zrodilo se moderní MMORPG (překl.: masivní hra přes internet kde s postavou procházíte hrou a stále se zlepšujete) Prvopočátek MMORPG vůbec byla hra Ultima Online ale to je uplně jiná kapitola.
Dnešnímu světu her kraluje WoW a hned tak se to nezmění. Díky datadiskům jako již vydaný The Burnning Crusade a připravovaný The wrath of the Lich king. Přichází hra stále s něčím novým a zajímavým v současné době je to nejhranější hra po Internetu na světe Blizzard registruje něco přes milion hráčů a těch co hrajou na neoficiálních serverech bude ještě více.